Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Uppsats

Av Jenny - 21 februari 2011 23:20

Böcker, metoder, teorier, perspektiv, analyser, idéer, revidering, ny faktasökning. Metoder, teorier, analyser, skriv. Ta bort. Skriv. Fundera. Svär. Ta bort. Resonera. Skriv. Formulera. Gör det igen. Ta bort. Läs. Fundera. Svär. Bli överväldigad av mängden information du behöver processa och förstå på kort tid. Inse och komma ihåg att jag har mer att göra än bara uppsatsen. Tacksam att jag insett tidigare att jag inte kommer hinna göra fyra kurser på en termin.

Sov. Om jag kan. Som en sten. Vakna tidigt. Gör om allt igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 2 augusti 2011 11:05

27 Juni   Hostel Palacio Real hade en otroligt lyxig frukost! Det fanns youghurt, till, vad jag tror i alla fall, allas lycka. Det var fantastiskt väder i Cusco, solen verkligen strålade! Vi var några stycken som tog oss en promenad upp till borg...

Av Jenny - 1 augusti 2011 22:13

Okej, ja, jag är ledsen, det börjar bli ett litet tag sedan nu som det faktiskt begav sig. Det är ju så mycket att göra hemma så...ja...det där med att hinna skriva är svårt nu också. Det har bara varit jobb, jobb, jobb sedan jag kom hem. Jobb och st...

Av Jenny - 20 juli 2011 08:09

24 Juni, Midsommarafton   Vi lämnade Chivay för att ta oss vidare till Puno. Benny hade misstankar om att det kunde bli smått besvärligt eftersom det ofta, väldigt ofta, är demonstrationer av modell värre i området kring Juliaca och Puno. Fattiga...

Av Jenny - 8 juli 2011 04:19

22 juni   Morgonen för avfärd och vidare klättring upp i Anderna anlände med vackert väder. Idag skulle vi passera denna resans högsta pass, 4910 möh! Jag satt bakom ratten! Det var en helt underbar dag, det var härligt att köra. Det är en uppmär...

Av Jenny - 6 juli 2011 04:28

20 Juni   Det var inte bara min lillebrors födelsedag idag, det var även en passagerare som fyllde år. Lillebror blev 23, passageraren blev 30! Efter frukosten gav vi oss av mot Arequipa. Från 0 meter över havet klättrade vi upp till...2400 möh...

Ovido - Quiz & Flashcards